2016. december 13., kedd

Műgyanta csónakhoz

Egy műgyanta alapanyagu (a fentebb közölt leírásból ítélve poliészter) csónak fartükrét szeretném cserélni lehetőség szerint mügyanta alapu táblára,( a rétegelt fa szétkorhadt) de csak epoxi alapu (pl. üveto) lapot találok. Kivitelezhető-e a két anyag összeragasztása, esetleg van-e valami megoldásuk ilyen esetekre? Természetesen, ezen kívül számtalan egyéb felhasználási területe van, lehet festékek alapanyaga, készülnek belőlük lakkok, és persze különböző önthető gyanták, pl. ARESA, UMPI, ASCAP, SOLAR Music Rights Management, BMG Rights Management. Csónak, horgászcsónak, ladik, motorcsónak készítés, Tiszára, Dunára, Balatonra, tavakra, holtágakra.


Mahayana , (Sanskrit: “Greater Vehicle”) movement that arose within Indian Buddhism around the beginning of the Common Era and became by the 9th century the dominant influence on the Buddhist cultures of Central and East Asia, which it remains today. It spread at one point also to Southeast Asia, including Myanmar (Burma). A hajók építése során az előre kivágott rétegelt lemez lapokat ajánlatos az összeállítás előtt egy-két rétegben epoxival bevonni – sok későbbi munkát és időt megspórolandó.


Először is a műgyanta, ami a lelke az egésznek, meglehetősen ragadós, büdös, és nagyon hamar köt. Borzasztó fontos a megfelelő keverési arány, mert ha a kötésgyorsítóból egy kicsivel, pár milliliterrel is többet keverünk az anyagba, az egész egy pillanat alatt megköt. Eladó műgyanta borítású fa csónak test! Alkalmazási területek: A Kerapoxy fokozott terhelhetőségű, lecsúszásmentes reaktív műgyanta ragasztó (R2T) alkalmas kerámia burkolólapok, természetes kőlapok, cementkötésű forgácslapok, beton és egyéb építőanyagok gyorskötésű ragasztására az építőiparban szokásos aljzatokra.


Boat Plans for Amateur Boatbuilders. Az úgy nevezett wet-on-wet módszerrel készül. Fő előnye, hogy a rétegek között nem kell megvárni a száradást és nem kell minden réteget lecsiszolni. A műgyanta megszilárdulása után már csak a végső simítás maradt: a csónak lefestése és a víztér átkenése kátrány alapú alvázvédővel. Mikor ezzel végeztem már nagyon vártam, hogy kipróbálhassuk az elkészült járművet.


Egy kis baráti segítséggel levittük a legközelebbi vízhez, és megtörtént a várt esemény. A műgyanta klassz dolog, de csak ha belül is kikene ugyanis ha esik az eső, akkor a fenékdeszkák alá bemegy a víz és mivel nem tud onnan távozni a műgyanta miatt berohad alulról a deszka. Borovi fenyőből készült kívül gondozásmentes műgyanta bevonattal.


LE négyütemű motorig) 85m hosszú sikló hajó. Orr résznél nagy tároló rész(benzines tank,akkumulátor,kötelező felszerelések) Igény esetén a kötelező felszereléseket is odaadom a vételárban. A klasszikus falécekkel palánkolt balatoni csónakhoz hasonló a test kiképzése, mely nagy szilárdságú üvegszál erősítésű polieszter kompozitból készült, így a csónak stabilitása nagyon jó. A kérdésem az, hogy a javítás működhez-e ezzek a kittel, illetve ha utána csak festeni akarom, milyen terméket ajánlana, ami elég rugalmas egy ilyen csónakhoz. Az „A” komponens színei fényes, selyemfényű, matt, és csúszásgátolt változatban kaphatók.


Műanyag hajófesték térhálósító „B”. A hengert minden felhordás után azonnal kimostam acetonnal, mert máskülönben hamar bekötött volna. Viszont azt hiszem az lesz a problém,hogy nekem aránylag vastag üvegpaplanom van mivel a csónakhoz az a jó és az íjhoz egy vékonyabb lehet jobb lenne.


Mindenesetre azt hiszem két réteg paplan elég lesz elsőre majd látom utána mit bír,ha már úgyis megvan az anyag. Szerzői jogi védelem alatt álló oldal. Horgász hirdetések feladása INGYEN! Add fel horgász apródat még Ma, vagy keress a mások által feltöltött horgászbotok, orsók, műcsalik és egyéb horgászfelszerelések közt!


A Gázautós topicban volt néhány off hozzászólás, ami arra initott, hogy megnyissam ezt a topicot. Mivel ez is motoros téma, csak vízi, ezért várok ide mindenkit, akit érdekel a téma, kérdései, válaszai vannak, információt keres, vagy tud adni motorcsónakokról. A webáruházak többsége - így a Vízvonal webáruház is - a kellemesebb felhasználói élmények érdekében cookie-kat (sütiket) használ. A csónak alja kívülről vízvonalig üvegszál műgyanta bevonatot kapott, majd egy fehér színű gél réteget- Lloyd által minősített! A csónak első deckje alatt hatalmas zárható rész valamint hátul a kármentő mellett szintén zárható doboz mely akár hűtő ládaként is funkcionálhat.


Belülről Aerosil- műgyanta keverékkel töltöttem ki a sarkokat. A masszát egy levágott sarkú, erős nejlonzacskóból (a tejeszacskó bevált) nyomtam rendeltetési helyére - mint ahogy a tortát szokás díszíteni - és műanyag kanállal simítottam el (1).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések