2017. május 8., hétfő

Motortér szigetelés

From design, styling, testing to production service support. Intelligent toilet lid and etc. Electric Toothbrush and etc.


Check Pricing And Availability, Download Catalogs, Use our Part Builder Tools! Ebben a videóban egy Toyota géptető belső hangszigetelését mutatjuk be, lépésről-lépésre.

Hangszigetelő és rezgéscsillapító anyagok széles választéka alváz, csomagtér, tetőlemez és motortér szigeteléshez. Minél teljesebb körű a hangszigetelés, annál nagyobb az utastérben a komfortérzet. Reduce Engine Noise, Underbonnet Sound Deadening. The basics to sound deadening in cars.


What should I use to control sound and heat in my car? A rács kipattintása után kartonpapírra rajzoltam körül és vágtam ki a negatív formát. Alumínium 1mm-es lemezből kivágtam a borítást.

A motortértetőre rakott szigetelés leginkább a külső zajt és kisebb mértékben az elhaladási zajt csökkenti. A dízel modelleknél a külső zaj csökkentése, a kopogás elnyelése miatt alkalmazzák. Sziasztok Én nemrég szigeteltem le az autómat. Előszőr dynamatra gondoltam de bementem székesfehérváron a szigetelők boltjába, elmondtam mit szeretnék csinálni és kapásból mondták hogy mire van szükségem.


Ft-ból kaptam annyi spec hangszigetelő gumilapot és párafelvételü szivacsot hogy a két első ajtó a motorháztető a csomagtér ajtó kijött belőle és. Motortér szigetelés Témakör: Tuning. MAZDA RX-MOTORHÁZTETŐ HŐSZIGETELŐ. Eredeti Mazda termék. Azonnali elérhetőség 32.


Kiváló hangelnyelő tulajdonságú, nyitott cellás poliuretán hab. A µm vékony felső réteg mérsékelten vízálló. Anyaga tartósan ellenáll a benzinnek, illetve a kifröccsenő, Alvázvédő, üregvédő, szélvédőragasztó, hangszigetelő.


Bánfi Antal Egyéni Vállalkozó 59OO Orosháza, Zombai U. Dél-alföldi Média Kft. Szege Gáspár Zoltán u.

Szerzői jogi védelem alatt álló oldal. Az adatkezelő sütik (cookie-k) a látogató számítógépén tárolt kis szöveges fájlok, amelyek segítségével a weboldal üzemeltetője sokkal jobb felhasználói élményt tud nyújtani, mint nélkülük. Bejelentkezés Kapcsolat.


A termék sikeresen kosárba ker. Felrakása minden más megoldásnál egyszerűbb és egyből kész, választható színű felületet a megspórolva a festés, vagy tapétázás költségeit, éppen ezért az árak is bármilyen megoldással szemben állják a versenyt. Még meg kell határozni Szállítás.


Isotex belső szigetelés nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések